مرحبا بك في منتدى ميدو MoNtaDaMiDo

لتتمكن من الإستمتاع بكافة ما يوفره لك هذا المنتدى من خصائص, يجب عليك أن تسجل الدخول الى حسابك في المنتدى. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه.

SEFSFSS

شاطر
استعرض الموضوع السابقاذهب الى الأسفلاستعرض الموضوع التالي
avatar
mona
عضو جديد
عضو جديد
عدد المشاركات : 24

نقاطى : 2919

دولتى :

ياسلام على البرود مافى مثله

في الأحد يوليو 18, 2010 9:07 pm


جايبالكم اليوم قصه رائعه جدا ومضحكه جدا

وطبعا ماتحرمونى من ردودكم الحلوه




هو و هى مشيين على الكورنيش .. الجو حار .. الشمس محرقة


هي
: عطشانة .

هو : وأنا كمان .

هي
: يعنى ... عايزة اشرب!

هو : أكيد مادام عطشانة
يبقى عايزة تشربي .

هي : المفروض – بما أن عندك
إحساس يعنى – إني لما أقولك عطشانة تجيب ليا حاجة ساقعة .

هو
: ومين اللي هيحاسب ؟؟

هي : أنت طبعاً .

هو
: منين ياحسرة .. ماانتى عارفة الكانز وغطاه .

هي :
ماقلتش عايزة كانز .. كفاية إزازة صاروخ .

هو : طب
لو هاتجيبى اعزمينى معاكى .

هي : يابنى أنت
مابتحسش ، وبعدين بقالنا 3 ساعات ماشيين ، أنت مش ناوي تقعدنا ولا إيه


هو
: عندك الكورنيش كله .. اختاري الرصيف اللي يعجبك .

هي
: قصدي تعزمنى في مكان شاعري .

هو : في الحر ده ..
ماينفعش .

هي : بلاش دى .. نأخد مركب عالكورنيش .

هو
: المراكب بتغرق اليومين دول .. خلينا ع البر أحسن .

هي
: بلاش المركب تعالى نأكل ترمس .. أظن ده رخيص .

هو
: إنتى تضمني منين إن الراجل غاسل إيده وغاسل الترمس؟؟

هي
: أعوذ بالله .. إنت مقفلها كده ليه ؟؟

هو :
بصراحة معييش فلوس .

هي :يا سلام!! .. ماأنت كان
معاك إمبارح .

هو : إمبارح دخلت السينما مع بنت
حلوة كده فالفلوس خلصت!!


هي : بنت حلوه ؟؟!!
وبتقولها في وشى .


هو : أكذب عليكى يعنى .

هي
: لأ .. تحرق دمى أحسن .

هو : أنا مش شامم ريحه
شياط يعني .

هي : يخرب بيت البرود .

هو
: برود إيه ؟؟ ماهو الجو مولع أهو .


هي : إنت اللي
بارد .

هو : بارد إزاى ؟؟ دا أنا بشُر عرق .

هي
: بقولك إيه .. روحنى .


هو : أروحك ؟! هو إنتى
ماتعرفيش تروحي لوحدك .

هي : آآآآه .. طب أنا ماشية
.

هو : ليه يا حبيبتي؟؟


هي
: حبك برص .

هو : والله البرص بيفهم عشان حبني.

هي
: بجد كده كتير .

هو : كتير إيه ؟؟

هي
: إرحمنى .. واضح إن الحر بيجى معاك بالعكس .. يا بارد!!!


هو
: يعنى مصممة تمشى ؟؟


هي : أيوة وحالاً كمان .


هو
: طب استني لما نوصل آخر الشارع .


هي : اشمعنى ؟؟


هو
: أصل أنا ساكن هناك .. و مايرضكيش أروح لوحدى .


هي
: لااااااااااااااااااااااا!!!!


هو : ينفع كده
ترمي نفسك في الميه مين هايوصلنى.


avatar
Tulip El Ahwa
المدير العام
المدير العام
عدد المشاركات : 9526

نقاطى : 14404

دولتى :

رد: ياسلام على البرود مافى مثله

في الأحد يوليو 18, 2010 9:10 pm
ههههههههههههههههههه
esgsgs
شكرا
gesg
avatar
bosy cat
نائب المدير
نائب المدير
عدد المشاركات : 2625

نقاطى : 6228

دولتى :

رد: ياسلام على البرود مافى مثله

في الإثنين يوليو 19, 2010 2:58 am
شكرااااااااااااااا
avatar
Pulse of hearts
نائب المدير
نائب المدير
عدد المشاركات : 5047

نقاطى : 8554

دولتى :

رد: ياسلام على البرود مافى مثله

في الإثنين يوليو 19, 2010 9:13 pm
:شكرا لك




لـسْتٌ مَعَ ثَقَآفَـــهْ آلآنْتِـــقَآمْ !! لَكِنَـــنِي أؤمِــــــنْ بأنَ البَعضْ بِحَــــــــآجَهْ لِـــــــدرُوسْ تَـــــأدِيـب

SEFSFSS
استعرض الموضوع السابقالرجوع الى أعلى الصفحةاستعرض الموضوع التالي
خدمات الموضوع
 KonuEtiketleri كلمات دليليه
 Konu Linki رابط الموضوع
 Konu BBCode BBCode
 Konu HTML Kodu HTML code
إذا وجدت وصلات لاتعمل في الموضوع او أن الموضوع [ ياسلام على البرود مافى مثله ] مخالف ,, من فضلك راسل الإدارة من هنا
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى